METALLEO – SKUP METALI KOLOROWYCH ONLINE.

1. PODZIEL METALE NA POSZCZEGÓLNE KATEGORIE DOSTĘPNE NA NASZEJ STRONIE. PRZY KAŻDEJ Z NICH ZNAJDZIESZ OPIS, KTÓRY UŁATWI CI ICH SEGEREGACJĘ.
2. ZWAŻ METALE KTÓRE PRZYGOTOWAŁEŚ. MOŻESZ UŻYĆ DOMOWEJ WAGI. GDY PACZKA DOTRZE NA NASZ MAGAZYN, METALE BĘDĄ JESZCZE RAZ DOKŁADNIE WAŻONE.
3.  ZAŁÓŻ KONTO NA STRONIE METALLEO.PL  WEJDZ W ZAKŁADKĘ „KATEGORIE METALI” I   DODAJ DO KOSZYKA METALE, KTÓRE PRZYGOTOWAŁEŚ. PAMIĘTAJ, ŻE MAKSYMALNA WAGA PACZKI NA JEDNO ZAMÓWIENIE TO :
– Kurier DHL- 31,5 KG (razem z opakowaniem), punkty DHL POP/DHL BOX 24/7 25kg (razem z opakowaniem)
– Paczkomaty IN-POST – 25KG ( razem z opakowaniem).
PRZY DANYCH KATEGORIACH WPISZ WAGĘ (KG) I KLIKNIJ  „ DODAJ DO PRZESYŁKI „ . DZIENNIE MOŻNA ZŁOŻYĆ 10 ZAMÓWIEŃ.
4. W KOSZYKU ZOBACZYSZ WARTOŚĆ SWOJEGO ZAMÓWIENIA, KLIJNIJ „PRZEJDZ DO WYSYŁKI”.
5. UZUPEŁNIJ SWOJE DANE I WYBIERZ KURIERA – DHL/PACZKOMATY IN-POST.
6. WYBIERZ METODĘ PŁATNOŚCI – PRZELEW TRADYCYJNY/PRZEKAZ POCZTOWY/PAYPAL.
7. ZAPAKUJ METALE W KARTON! UŻYJ MOCNEGO KARTONU I ZABEZPIECZ PACZKĘ FOLIĄ STRETCH LUB TAŚMĄ, ABY UNIEMOŻLIWIĆ JEJ OTWARCIE LUB USZKODZENIE. METALE W KARTONIE MUSZĄ BYĆ SOLIDNIE ZABEZPIECZONE, ABY ZAPOBIEC ICH PRZESUNIĘCIU LUB WYPADNIĘCIU, SZCZEGÓLNIE JEŻELI ZAWIERAJĄ OSTRE ELEMENTY. MAKSYMALNE WYMIARY DLA KURIERA DHL TO 60X60X120CM, PUNKTY NADANIA DHL POP, DHL BOX 24/7 – 41X38X64CM, PACZKOMATY IN-POST : 41X38X64CM. NIE AKCEPTUJEMY PRZESYŁEK W WORKACH FOLIOWYCH, KOPERTACH BĄBELKOWYCH, FOLIACH.
8. NA SWOIM KONCIE METALLEO, W ZAKŁADCE „ ZAMÓWIENIA” ZNAJDZIESZ ETYKIETĘ WYSYŁKOWĄ I KOD QR. WYDRUKUJ DOKUMENTY I PRZYKLEJ JE NA PACZKĘ.
JEŚLI WYBIERZESZ KURIERA DHL, PACZKĘ MOŻESZ NADAĆ W WYBRANYM PUNKCIE, BĄDŹ KURIER ODBIERZE JĄ SPOD WSKAZANEGO ADRESU.
WYBIERAJĄC IN-POST PACZKĘ NALEŻY NADAĆ W DOWOLNYM PACZKOMACIE .
9. O POSZCZEGÓLNYCH ETAPACH ZAMÓWIENIA BĘDZIEMY INFORMOWAĆ CIĘ MAILOWO.  
ETAP 1. PRZESYŁKA DOCIERA NA MAGAZYN METALLEO – STATUS: „DORĘCZONO”.
ETAP 2. METALE ZOSTAJĄ PRZEKAZANE DO ROZWAŻENIA I KLASYFIKACJI. STATUS : „ TOWAR ZGODNY, PRZEKAZANO DO ROZLICZENIA”/ „TOWAR NIEZGODNY”.
KIEDY TOWAR JEST NIEZGODNY KLIENT MUSI ZAAKCEPTOWAĆ, BĄDŹ ODRZUCIĆ WYCENĘ. W MOMENCIE ODRZUCENIA, TOWAR MOŻE ZOSTAĆ ZWRÓCONY NA KOSZT KLIENTA.
ETAP 3. ZAPŁATA ZAMÓWIENIA – STATUS „ROZLICZONO”
.
DOKUMENTACJĘ ZDJĘCIOWĄ RAZEM Z ROZLICZENIEM I UMOWĄ CYWILNOPRAWNĄ ZNAJDZIESZ NA SWOIM KONCIE METALLEO W ZAKŁADCE „PANEL KLIENTA” -> „ZAMÓWIENIA”.   

  • WYSYŁKA KAŻDEGO ZAMÓWIENIA JEST DARMOWA